Monday, April 9, 2012

Gila Instagram

dalam minggu ni jugak bende nie jadi..

one day tu.. aku dok usha-usha kt fb.. ada la sorang kawan aku post gambo kt fesbuk via instagram..
lawa.. cantik gambo tu..

jadi aku pn search la kt Play Store (tempat untuk para android user cari Apps).. cari punya cari.. ada apps tuu..

jadi aku pun try la main.. memula register.. nama yang aku gunakan dlam ni ialah.. syahir85.. so add la aku.. bole kite kongsi-kongsi gambo.. bess...

nie pic pertama yang aku edit guna instagram.. tp x post kt ctu..

first pic using Instagram


pas dah terer skek edit gambau guna mende alah nie.. aku try snap gambo lain pastu post kt Instagram..

second pict and uploaded in Instagram

kenape avril lavigne? entah.. time tu aku tgk tengok vidclip avril, smile.. lagu tu meme best sbb.. wat eva happen.. smile je.. heheheeeee

since dari tuu.. aku slalu je snap gambo.. pastu edit.. then post kt instagram.. skang nie dah 15 pictures aku edit n post kt instagram.. 
 pict 3: tengah tunggu bas p midV.. stesen universiti

pict 4: dinamakan sebagai missing.. someone.. 
bukan someone is missing in action.. tapi someone yang meninggalkan tempatnya.. 
dan tempat tu belum diisi lagi.. heheh 

 pict 5: nak habaq tu kasut aku.. jangan curi..

 pict 6: xde tajuk.. time tu tengah tunggu makanan sampai.. aku tgok atas.. 
macam bes je nk post.. jadi aku snap.. edit pastu post..
lokasi: Kuala Lipis..

 pict 7: pun xde tajuk.. heheheh

 pict 8: Me In That Car.. 

bawah nie gambar yang paling latest aku post kt instagram.. time tu baru sampai kt Oracle University.. cikgu pun xsampai lagi.. gadis-gadis plak tengah minum sambil mengumpat.. aku plak satu-satunya lelaki sejati yang ada.. maka terpandang tingkap.. asalnya nak amik scene jalan raya.. kat jalan raya tu nampak la orang tengah berjalan, moto, keta, dan bas.. tapi bila tenung lama-lama kt tingkap.. nampak bayang-bayang sendiri.. jadi gambar yang las nie.. aku bagi tajuk.. Man in the Mirror.. bukan mirror mirror on the wall who the pretties among them all.. hehehe

Pict 8: The Man In The Mirror

pas lama-lama main ngn apps photography nie.. baru la tau.. kenapa orang jadikan photography nie sbg 1 hobi.. sebab memang tidak syak lagi.. memang bess.. siap tadi p usha DSLR ngan opis mate... hehehehe

chow..




No comments:

Post a Comment