Monday, September 19, 2011

Saman Oh Saman..


semalam aku dah pecat admin sebab dia tak buat keja yakni update blog. gaji mau. tapi tak mau wat keja.. macam nie tokey kedai binatang kesayangan saya pun buley bengkrap.. 

banyak kali dah aku sound mamat tu, tp tak makan saman.. wat buduh jah. padahal macam-macam benda buleh wat dalam blog nie.. tu pun tak reti.. suma nk kena ajaq. kurang ajaq betoi.

entry nie bukan nak cite mengenai pelucutan jawatan admin, tapi nak cite pasal SAMAN.. bukan aku kene saman.. setakat nie.. Alhamdulillah, syukur sangat2,  walaupun corak pemanduan F1 dan Rally selalu dipamerkan di Lebuhraya Damansara Puchong, Lebuhraya Persekutuan, jalanraya di Putrayajaya dan Lebuhraya Utara Selatan khasnya, aku belum lagi kena saman dengan abang polis. 

aku selalu check saman nie kat website MyEG, sebabnya aku selalu balik kampung terletaknya di Aloq Staq, Kedah Darul Aman. bukan apa, kalau ada saman, buleh la aku p setle dulu sebelum surat menyusul kat umah dan kena sound dengan mak.. well..

"nak hidup kena bijak" kata Ajai.. adik kepada Abang Long Malek.

pas check kat website tu.. nie yang aku dapat..

for your information. nie saman untuk kete iswara aku, Saman sebab No Helmet, pas diterjemahkan dalam bahasa melayu loghat kedah, tak pakai helmet. oleh hal yang demikian, saya tak jadi nak bayar saman.

tu jela aku nak cite.. maklum la first time update blog.. selalunya admin yang update.. kali nie.. wat julung kalinya.. tuan amponya blog yang update.. baru la budak baik punya blog, sendiri yang update..


3 comments:

  1. hoi..14.8...tarikh birthday aku tu...wahhaahhaha

    ReplyDelete
  2. 1

    Mula Segera Hari Ini - Daftar Sekarang - RM90 per email


    Kami Menawarkan Kerja Pengurusan Email
    Berkerja Hanya di Rumah
    Anda Tentukan Sendiri Berapa Bilangan Email
    Klik Di Bawah Untuk Bermula Hari Ini

    -> Bayaran: RM90/sehari
    -> SMS Puan Masnah 0176535639
    -> http://bozzv8.net/go/pengurusemail26422

    ReplyDelete