Wednesday, June 1, 2011

wat kakakakak laily

entry khas untuk kak laily
kad kawen kak laily


vanue 1: dewan TMTC Taiping

(dengar suara orang pompuan tgh borak2 yang mana suaranya boleh didengari sekelian makhluk dalam dewan)

"sora (suara) sapa ney.. kuat aih" kata tuan blog dalam hati..

vanue 2: level 2, bilik budak pektikel, TM Taman Tun

"mcm penah dengar je suara nie.. tp dimana ya.." masih lagi berkata-kata dalam hati..

bukan apa.. nanti orang yang berkenaan marah.. lagipun tuan blog baru saja join TM, lagi pun belum kenal sape2 lagi.. kang tersalah ckap.. habis tuan blog nie kene.. hehehehhe

"weh syahir, nie laily" salasiah memperkenalkan member dia kt aku..

"lai ap??" tuan blog wat lawak bodoh di depan orang awam.. sorg dua je yg gelak.. tu pn sebab nak amik hati beliau..

"laily" salasiah jawap.. kali nie pitching beliau agak tinggi..

"ooooooooooooooooooooooooo.. hai" balas den...

vanue 3: tuan blog kt taman tun, kak laily kt menara kot

ari tu ari keje, tuan blog ad citer kt saye, time tu tengah layan facebook, macam mana dia buley buka facebook, saye pn xtau.. sebab ramai cakap tuan blog nie agak tere dalam bypass2 nie.. hahahhaha

time tgh men2 ngn facebook, ada emel masuk, pasal ada sorang staff TM nk benti keje sebab dalam keje ngn gomen.. time tu tuan blog wat xlayan je emel mcm tu.. sebab time tu, buleh kata banyak gak emel masuk pasal staff nk benti keje.. ada yang dapat keje lain, ada yang jadi suri rumah sepenuh masa (laki kot... haa??) dan lain-lain lagi..

pastu baru beliau teringat yang salah sorang kawan dia pn nk benti.. pas belek-belek emel yang sampai td.. rupanya kak laily, benti sebab dapat keje ngn gomen.. heheheheh

vanue 4: chat kt facebook (perbualan chat diubah skek sebab xingat sgt)

laily: weh, nnt mai la kenduri aku..9/6/11
tuan blog: bg la kad.. insyallah aku sampai.. heeeeeeee :)
laily: nanti aku kirem kt teha, mntak dia bg kat ang naaa..
tuan blog: bereh bohhhhh!!! bg kad VIP pnya tau :p

==================================================================

tujuan post entry nie sebenarnya adalah untuk menge"wish".. awal?? mmg awal.. sebab tuan blog suruh, takut lupa nk wish katanya..

Selamat Pengantin Baru wat Kak Laily dan Lakinya, Rizal

semoga berkekalan hingga syurga hendaknya..

selain untuk ish awal.. tuan blog nk mintak ampun dan maaf (backgroung lagu sedih).. sebab xdatang ke kenduri nanti.. sebab sedara nak datang tumpang dok kt umah (kl)..

sorry ek.. ekk.. ekkk.. ekkkk.. ekkkkk.. ekkkkk...










3 comments:

  1. kekekek...pitching aku takley blah....wahhahah...tetiba aku t'ingt aku kena suap satay kat ko mase induksi...yaks...;p

    ReplyDelete
  2. uik.. pening aku baca entry ni. kejap tuan blog, kejap saye.. adehh bpe ramai wataknye nih.. anyway thanks alot for posted this entry special 4 me.. nice knowing u all at TM. xdtg xpe, doakan yg baik2 utk saya pn dh mencukupi..

    ReplyDelete
  3. sal.. aku still terasa ketidaksedapan sate tuuu.. (sebab ang yg suap.. wakakak)

    laily.. ada dua watak dlam blog nie.. tuan blog (aku).. saya (admin kepada tuan blog).. ngehehehhe

    selamat pengantin baru!!!!! wink2

    ReplyDelete