Thursday, March 31, 2011

Hari Ini Dalam History

tadi p alamanda.. ingat nak p beli mochi-mochi.. tp tak dapat.... ;(
klu ikut si mizz (puan) nina.. mochi2 nie makanan jepun.. dalam ad cream.. ada macam-macam kaler.. macam dalam gambo tu... pastu disalut plak dengan icing marsh mellow.. klu nk makan bende nie.. kene letak dalam peti ais dlu.. biaq sejuk.. pastu bru makan.. sedap... ari tu dah rasa... macik tu yang bawak....




pas bayar paking.. sambil berjalan nak p kat keta..
aku: hmm.. hmmm. hmmmm... (rythm wanita seluruh dunia)..

sambil tanya kt diri sendiri... (berkata-kata dalam hati)
aku: "dude.. mana keta??"
aku: "rasanya paking kt cni... mana p plak...???"
aku: "hish... takkan orang rembat kot... "
aku: "dak kottt.."

pastu aku masuk balik dalam alamanda.. turun satu level.. baru la jumpa keta aku..


hadey..... whats happen dude.. tak penah-penah lupa park keta.. macam mana buley lupa plak ari nie... nasib baik aku x tala (hala) p south wing.. klu tak.. naya..

No comments:

Post a Comment